Διατροφή και Κύηση

Η υγιεινή διατροφή κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, δεν διαφοροποιείται από μια υγιεινή διατροφή στην υπόλοιπη ζωή της γυναίκας και απλά σημαίνει διατροφή από όλες τις ομάδες τροφίμων, στις συνιστώμενες ποσότητες.

Πόσο βάρος πρέπει να πάρω; Το σύνολο των κιλών που θα πρέπει να πάρετε  εξαρτάται από το βάρος σας πριν την έναρξη της εγκυμοσύνης (Πίνακας).

Για να υπολογίσετε το BMI (Δείκτης Μάζας Σώματος) διαιρέστε το βάρος (σε κιλά) με το τετράγωνο του ύψους (σε μέτρα).

Μη χρησιμοποιείτε την εγκυμοσύνη ως λόγο για να φάτε παραπάνω, ούτε όμως να προσπαθήσετε να χάσετε κιλά. Η εγκυμοσύνη δεν είναι περίοδος για απώλεια βάρους. Επιπλέον, καταγράφοντας το βάρος σας εβδομαδιαίως, ο γυναικολόγος και ο διατροφολόγος σας μπορούν να ελέγξουν τον ρυθμό αύξησης του και συνεπώς την καλύτερη εξέλιξη της εγκυμοσύνης σας.

«Όταν είσαι έγκυος, πρέπει να τρως για δύο»    ΜΥΘΟΣ

Αυτό που είναι σημαντικό δεν είναι να τρώει κανείς δύο φορές περισσότερο, αλλά δύο φορές καλύτερα !!!


ΝΙΚΗ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ
ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ